هستیهستی، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 9 سال و 25 روز سن داره

توت فرنگی کوچولو

جشنواره خوارزمی

1394/9/25 16:27
نویسنده : مامان و هستی
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .

برای یه مدت طدلانی نبودم .

ببخشید . 

امتحانای میان ترممون شروع شده بود و اصلا وقتی برای اینکه بیام اینجا نبود . امتحانام رو هم تقریبا خوب دادم و هفته دیگه امتحانای ترمم شروع می شه.

قرار است که در جشنواره نوجوان خوارزمی شرکت کنیم و خبر خوب این است که حوزه امسال ، دبیرستان ما انتخاب شده و موقعیت و فرصت مناسبی هست که من هم امسال شرکت کنم . 

جشنواره خوارزمی بخش های مختلفی داره که شامل شش بخش :

زبان انگلیسی ( که به صورت مکالمه انجام می شه و حالت نمایشی داره ) 

ازمایشگاهی ( فقط برای پایه هفتم و سه مرحله داره )

پژوهش ( وابسته به نوع رشته و علاقه )

ادبیات فارسی (تصویر نویسی )

دست سازه ( اختراع و مرتبط با کار افرینی و خلاقیت )

کار افرینی ( ایجاد کارافرینی وابسته به خلاقیت و کاربردی بودن طرح )

 

ممنون

هستی 

پسندها (1)

نظرات (2)

اناهیتا
27 آذر 94 13:21
سلام . ممنون بابت اطلاعات هستی جونم من هم امسال قراره شرکت کنم . خوشحال می شم ببینمت
مامان و هستی
پاسخ
خواهش می کنم گلم من هم خوشحال می شم ببینمت . موفق باشی
نیکتا
27 آذر 94 17:09
من توی پژوهشش شرکت کردم
مامان و هستی
پاسخ
منم یکی از بخش های انتخابیم پژوهش بود