هستیهستی، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 9 سال و 25 روز سن داره

توت فرنگی کوچولو

پایان دبستان ...

1394/2/31 21:16
نویسنده : مامان و هستی
924 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . خوشبختانه تعطیلات کم کم شروع می شن ولی متاسفانه بعد تعطیلات من پا به مقطع جدیدی می گذارم و دیگر با دوستان صمیمی و عزیزم نخواهم بود . امیدوارم که باز هم ببینمشون و دوستی های قشنگمون ادامه پیدا کنه . برای همه ی دوستان عزیزم ارزو می کنم که همیشه ، هر کجا که هستند در کنار خانواده هایشان ، شاد ، سلامت و موفق باشند و به همه ی اهداف زندگیشون برسن . امیدوارم که به همه ی ارزو های قشنگشون برسن .

همیشه توی خاطرم خواهند بود و همیشه دوستشان خواهم داشت از ته قلبم .

هستی

پسندها (3)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نیکتا
2 خرداد 94 12:44
امیدوارم تابستان خوبی را کنار خواهر و پدر مادر گلت شروع کنیخیلی دلم برات تنگ میشه و هیچ وقت فراموشت نمی کنم .......I love you n.s
دختربهاری
5 خرداد 94 13:44
♥♥ مه آ سا ♥♥
6 خرداد 94 12:48
عکس های نیکی جون رو بذار
مامان و هستی
پاسخ
چشم عزیزم
مدیران
6 خرداد 94 21:09
میشه بهم رای بدین؟///کد : 90 رو به 1000891010 پیامک کنید...خواهش میکنم
نیکتا
8 خرداد 94 19:30
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) یک عروسک خوشگل تقدیم هستی و نیکی جون
حنانه
9 خرداد 94 19:44
هستی جان عزیزم شش سال مانند یک چشم به هم زدن گذشت دلم برایت تنگ می شود امیدوارم هر جای دنیا هستی سلامت و پیروز باشی
آبجی زهرا
12 خرداد 94 21:58
هستی خانوم به سایت من وآبجیم هم سر بزن .
ღدخـــــی شکـــلــــکــــیღ
14 خرداد 94 22:15
سلوممم وبت عالیه به بم بیا