هستیهستی، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگموبلاگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 9 سال و 4 روز سن داره

توت فرنگی کوچولو

نیکی ...

1393/9/25 19:03
نویسنده : مامان و هستی
969 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم ، ببخشید که برای یک مدت طولانی نبودم ، درس های امسالم واقعا سنگین هست و نمی تونم مثل قبلا سر بزنم .

نیکی خانم هم بزرگ شده توی شیکم مامانم و تکون می خوره و هی می گه سلام ، من اینجا هستم ، منم باهاش حرف می زنم ، حالش رو می پرسم و...

رفته بودیم سوناگرافی و اقای دکتر سوناگرافی 3 بعدی گرفت و صورتش رو دیدیم . بچه از الان به خواهرش رفته راضیعینک. بهش گفتم امیدوارم هوشت هم مثل چهره ی قشنگت ( یادتون باشه شبیه منه ) و هم چون ماهت مثل من ، زرنگ خانواده باشه چشمک خلاصه کلی از خودم تعریف کردم و....

بقیه در ادامه مطلب ...

نظر لطفا یادتون نره . مرسی بغل

خب ، داشتم می گفتم :

خلاصه با خواهری فیلمش رو دیدیم و کلی موقع دیدن فیلم سوناگرافی مامان جونم تکون خورد ( خودشو دیده بود ، ذوق کرده بود ) اخه توی شیکم مامانم ایینه نداره که خودش رو ببینه ...چشمک

خلاصه هر روز کلی تکان می خورد و من هم کلی باهاش صحبت می کنم و خوارانه کلی درد و دل می کنیم ( البته من درد و دل می کنم و هنوز به دنیا نیومده سرش رو می خورم حالا بدنیا بیاد چقدر باهاش حرف بزنم !!)زیبا

خواهر گل نیکی خانم عینک کلی درس و مشق داره با اجازتون می روم تا به درس هایم برسم چون دیگه کم کم امتحانات ترم  اغاز می شود و ... دیگه سرم شلوغ می شه .

خلاصه بازم مثل همیشه می گم :

دوستتون دارم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد و امیدورم همیشه موفق باشید

مدیریت توت فرنگی کوچولو

هستی

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مه آ سا
7 بهمن 93 22:48
مبارک عزیزم بیای پیشم خیلی خوشحال میشم و نظر برام یادت نره
مــــامــــانی
9 بهمن 93 11:53
سلام تولد کوچولوتون مبارک!! از طرف من ببوسشون
نیکتا
9 بهمن 93 19:32
سلام هستی گلم وبت 4 ساله شد ! پیر شد راستی به وبم بیا پسر عموم به دنیا اومده
✿ مه آ سا✿
26 بهمن 93 3:43
ایشااله خواهرت سالم بدنیا بیاد عزیزم من آپم لطفا بهم لطف کنید و به وبم سر بزنید و برام نظر بدید برای پست جدیدم
ملیکا
3 خرداد 94 11:57
الهیاری مبارک باشهههههههههههههههههههههههههههههه